Palta hakee uutta elinkeinopolitiikan asiantuntijaa vahvistamaan liiton elinkeinopoliittista vaikuttamistyötä. Paltan vaikuttamisen painopisteet ovat palveluiden kasvun puolesta puhuminen, kilpailukykyisten työmarkkinoiden ja digitaalisuutta hyödyntävien palveluiden toimintaympäristön kehittäminen.

Tehtäviisi kuuluu mm. elinkeinopoliittisen vaikuttamistyön sisältöjen valmistelua, tieto- ja viestintäsisältöjen laatimista ja käytännön vaikuttamistyötä. Paltan strateginen tavoite ”paras ympäristö digipalveluille” ohjaa vaikuttamistyön sisältöjä ja projekteja. Tehtävässä tulet olemaan aktiivisesti ja rohkeasti yhteydessä Paltan jäsenyrityksiin, sidosryhmiin, julkisiin organisaatioihin ja poliittisiin päätöksentekijöihin.

Olet liiketoimintasuuntautunut ja tunnet elinkeinopoliittista edunvalvontaa. Tunnet hyvin sekä yritys- että poliittista sektoria ja sen päätöksentekoa.  Olet kiinnostunut taloudesta sekä digitalisaation tuomista mahdollisuuksista, olet vahva viestinnän osaaja ja verkostojen luoja. Kokemus liiketoiminnasta yksityisellä sektorilla auttaa tehtävässä menestymisessä. Toivomme, että sinulla on tehtävään soveltuva ylempi korkeakoulututkinto.

Olet itsenäinen, oma-aloitteinen ja sinulla on hyvät yhteistyö- ja vuorovaikutustaidot. Työskentelet sujuvasti niin suomeksi kuin englanniksi ja sinulla hyvät tietotekniset valmiudet. Kokemus vaikuttamistyöstä ja järjestötoiminnasta katsotaan eduksi.

Tarjoamme haastavan ja laaja-alaisen tehtävän. Lisäksi saat poikkeuksellisen mahdollisuuden kehittyä osaajana ja vaikuttajana yhdessä elinkeinoelämän suurimmista vaikuttajaorganisaatioista.

Lisätietoja tehtävästä antaa PALTA ry:n elinkeinopolitiikan asiantuntija Tuomas Telkkä, puh. +358 50 372 3397, toimitusjohtaja Riitta Varpe, puh. +358 20 595 5050, sekä tutkimuskonsultti Ilkka Ritvos, puh. +358 20 746 9403. Ilkan tavoittaa parhaiten perjantaina 12.2.2016 kello 13-15 ja maanantaina 15.2.2016 kello 9-11.

Täytä hakemuslomake palkkatoiveineen ja liitä mukaan hakemuksesi ja CV:si osoitteessa uratori.mps.fi torstaihin 18.2.16 mennessä.

Palvelualojen työnantajat Palta ry on palvelualojen elinkeino- ja työmarkkinapoliittinen etujärjestö, jonka päätoimialat ovat logistiikka, tietoliikenne ja tekniset palvelut sekä asiantuntija- ja erityispalvelut. Strategiansa mukaisesti Palta haluaa olla uuden työn edelläkävijä. Palta on EK:n suurimpia jäsenliittoja ja toimii kiinteässä yhteistyössä muiden merkittävien palvelualojen ja teollisuusliittojen sekä kansainvälisten toimijoiden kanssa. www.palta.fi

Tuomas Telkkä

Johtava asiantuntija, elinkeinopolitiikka