Etsimme nyt joukkoomme työmarkkinatoiminnan asiantuntijaa vahvistamaan työmarkkinayksikkömme asiantuntemusta.

Tehtäviisi kuuluu työmarkkinatoimintaan liittyvä neuvottelutoiminta, työehtosopimusten ja työlainsäädännön tulkinta, jäsenneuvonta, työoikeudellisten aineistojen tuottaminen sekä toiminnan kehittäminen. Tulet myös kouluttamaan, konsultoimaan ja tiedottamaan työsuhdeasioista sekä hoitamaan oikeudenkäyntejä.

Toivomme, että sinulla on tehtävään soveltuva ylempi korkeakoulututkinto (OTK tai OTM), sekä työmarkkinatoiminnan kokemusta. Sinulla on myös kokemusta oikeudenkäyntien hoitamisesta ja neuvottelutoiminnasta. Olet oma-aloitteinen ja sinulla on hyvät yhteistyö- ja vuorovaikutustaidot. Työskentelet sujuvasti niin englanniksi kuin ruotsiksikin ja sinulla hyvät tietotekniset valmiudet. Yrityskokemus katsotaan eduksi.

Tarjoamme haastavan ja laaja-alaisen tehtävän sekä poikkeuksellisen mahdollisuuden perehtyä työmarkkinajuridiikkaan ja sopimustoiminnan kehittämiseen sekä yrityksen että työnantajajärjestön näkökulmasta. Työssä pääset uudistamaan työmarkkinayhteistyötä yritysten ja etujärjestön välillä.

Lisätietoja tehtävästä antaa PALTA ry:n varatoimitusjohtaja Tuomas Aarto, puh. 020 595 5000. Täytä hakemuslomake palkkatoiveineen ja liitä mukaan hakemuksesi ja CV:si 15.6.2014 mennessä.