Etsimme joukkoomme työmarkkina-asioita hoitavaa asiantuntijaa perhevapaasijaisuuden ajaksi.

Asiantuntijan tehtäviin kuuluvat mm. jäsenneuvonta työlainsäädännön ja työehtosopimusten soveltamiseen liittyvissä asioissa, jäsenkoulutus, työoikeudellisten aineistojen tuottaminen ja kokemuksen karttumisen myötä myös neuvottelutoimintaan ja oikeudenkäyntien hoitamiseen liittyvät asiat.

Edellytämme tehtävään soveltuvaa ylempää korkeakoulututkintoa (OTK tai OTM), sekä jonkin verran työkokemusta lakimiestehtävistä. Aiempi kokemus työmarkkinatoiminnasta, työoikeudesta, neuvottelutoiminnasta tai tuomioistuinharjoittelun suorittaminen on eduksi. Olet oma-aloitteinen ja sinulla on hyvät yhteistyö- ja vuorovaikutustaidot. Työskentelet sujuvasti sekä englanniksi että ruotsiksi ja sinulla on hyvät tietotekniset valmiudet.

Tarjoamme haastavan ja laaja-alaisen tehtävän sekä poikkeuksellisen mahdollisuuden perehtyä työmarkkinajuridiikkaan, neuvottelu- ja sopimustoiminnan kehittämiseen sekä yrityksen että työnantajajärjestön näkökulmasta. Työssä pääset myös uudistamaan työmarkkinayhteistyötä yritysten ja etujärjestön välillä.

Palvelualojen työnantajat PALTA on elinkeino- ja työmarkkinapoliittinen edunvalvontajärjestö. Liittoon kuuluu n. 1700 yritystä ja yhteisöä, jotka toimivat seuraavilla aloilla: logistiikka, informaatio ja viestintä, huolto- ja kunnossapito, yritys- ja asiantuntijapalvelut, hallinto- ja tukipalvelut sekä viihde ja virkistys. Lisäksi PALTA vastaa finanssialan työmarkkinatoiminnasta. PALTA on EK:n suurimpia jäsenliittoja.

Lisätietoja tehtävästä antaa työmarkkinapäällikkö Anu Sajavaara, p. 040 705 0939

Hakemukset tehtävään toivomme saavamme viimeistään 23.1.2015.