Palvelualojen työnantajat PALTA ry on palvelualojen elinkeino- ja työmarkkinapoliittinen etujärjestö, jonka päätoimialat ovat logistiikka, tietoliikenne ja tekniset palvelut sekä asiantuntija- ja erityispalvelut. Strategiansa mukaisesti Palta tavoittelee uudenlaisen palvelevan Suomen rakentamista ajassa kehittyvän työmarkkinatoiminnan, yhteiskunta- ja elinkeinopoliittisen edunvalvonnan sekä aktiivisen ja ammattitaitoisen jäsenpalvelun avulla. Palta on EK:n suurimpia jäsenliittoja ja toimii kiinteässä yhteistyössä muiden merkittävien palvelualojen ja teollisuusliittojen sekä kansainvälisten toimijoiden kanssa. www.palta.fi.

Nyt etsimme joukkoomme

Työmarkkinatoiminnan asiantuntijaa

vahvistamaan työmarkkinayksikköämme. Etsimme kahta henkilöä, joista toinen tulee sijoittumaan Logistiikan sopimusryhmään ja toinen aluksi Tietoliikenne- ja tekniset palvelut -sopimusryhmään ja myöhemmin Asiantuntija- ja erityispalvelut -sopimusryhmään.

Tehtäviisi kuuluvat työmarkkinatoimintaan liittyvä neuvottelutoiminta, työehtosopimusten ja työlainsäädännön tulkinta, jäsenneuvonta, työoikeudellisten aineistojen tuottaminen sekä toiminnan kehittäminen. Tulet myös kouluttamaan, konsultoimaan ja tiedottamaan työsuhdeasioista sekä hoitamaan oikeudenkäyntejä.

Toivomme, että sinulla on tehtävään soveltuva ylempi korkeakoulututkinto (OTK tai OTM), sekä työmarkkinatoiminnan kokemusta. Sinulla on myös kokemusta oikeudenkäyntien hoitamisesta ja neuvottelutoiminnasta. Tuomioistuinharjoittelu katsotaan eduksi. Olet itsenäinen, oma-aloitteinen ja sinulla on hyvät yhteistyö- ja vuorovaikutustaidot. Työskentelet sujuvasti niin englanniksi kuin ruotsiksikin ja sinulla on hyvät tietotekniset valmiudet. Yrityskokemus katsotaan eduksi.

Tarjoamme haastavan ja laaja-alaisen tehtävän sekä poikkeuksellisen mahdollisuuden perehtyä työmarkkinajuridiikkaan ja sopimustoiminnan kehittämiseen sekä yrityksen että työnantajajärjestön näkökulmasta. Työssä pääset uudistamaan työmarkkinayhteistyötä yritysten ja etujärjestön välillä.

Lisätietoja tehtävästä antavat Palta ry:n varatoimitusjohtaja Tuomas Aarto, puh. 020 595 5054 sekä tutkimuskonsultti Anu Majuri puh. +358 20 746 9563. Tuomas Aarton tavoittaa parhaiten 15.12.2015 kello 12–14 ja Anu Majurin tavoittaa parhaiten keskiviikkona 9.12.2015 kello 10–12 ja perjantaina 11.12.2015 kello 9-11.

Täytä hakemuslomake palkkatoiveineen ja liitä mukaan hakemuksesi ja CV:si osoitteessa uratori.mps.fi 16.12.2015 mennessä.