Palvelualojen työnantajat PALTA on elinkeino- ja työmarkkinapoliittinen edunvalvontajärjestö. Liittoon kuuluu n. 1700 yritystä ja yhteisöä, jotka toimivat seuraavilla aloilla: logistiikka, informaatio ja viestintä, huolto- ja kunnossapito, yritys- ja asiantuntijapalvelut, hallinto- ja tukipalvelut sekä viihde ja virkistys. Lisäksi PALTA vastaa finanssialan työmarkkinatoiminnasta.

Strategiansa mukaisesti PALTA tavoittelee uudenlaisen palvelevan Suomen rakentamista ajassa kehittyvän työmarkkinatoiminnan, yhteiskunta- ja elinkeinopoliittisen edunvalvonnan sekä aktiivisen ja ammattitaitoisen jäsenpalvelun avulla. PALTA on EK:n suurimpia jäsenliittoja ja toimii kiinteässä yhteistyössä muiden merkittävien palvelualojen ja teollisuusliittojen sekä kansainvälisten toimijoiden kanssa.

Nyt etsimme joukkoomme

Hallintopäällikköä

Hallintopäällikkö johtaa liiton talous- hallinto- ja tukitehtäviä ja vastaa itsenäisesti niiden kehittämisestä sekä käytännön organisoinnista ja toteuttamisesta.

Tärkein tehtäväsi on budjetointi, taloushallinnon operatiivisten tehtävien organisointi ja koordinointi ja raportointi sekä  tilinpäätösten laatiminen. Vastaat myös jäsentietojärjestelmän kehityksestä yhdessä tietopalvelun kanssa, sekä jäsenmaksupolitiikan kehityksestä ja jäsenmaksuihin liittyvistä jäsenpalveluista. Olet vastuussa liiton IT-strategian suunnittelusta ja toteutuksesta sekä henkilöstöhallinnosta. Lisäksi sinulla on muita hallinnollisia tehtäviä.

Toivomme sinulta kokemusta ja näkemystä taloushallinnon ja tietotekniikan vastuullisista asiantuntija- ja esimiestehtävistä. Olet käytännön tekijä, mutta lisäksi sinulla on näyttöjä onnistumisista taloushallinnon ja HR:n kehittämistehtävissä. Omaat itsenäisen ja käytännönläheisen työskentelytavan. Luonteeltasi olet oma-aloitteinen, avoin ja näkemyksellinen sekä kehityshenkinen ihmisjohtaja. Sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot ja olet yhteistyökykyinen.

Sinulla on soveltuva korkeakoulututkinto ja työskentelet sujuvasti suomeksi ja englanniksi. Ruotsin kielen taito katsotaan eduksi.

Tarjoamme sinulle erittäin kiinnostavan ja vastuullisen tehtävän uudistuvassa työympäristössä joka tarjoaa hyvät kehittymisen mahdollisuudet. Pääset työskentelemään työmarkkina- ja elinkeinopolitiikan ajankohtaisten kysymysten parissa.

Lisätietoja tehtävästä antaa PALTA ry:n toimitusjohtaja Riitta Varpe, puh. +358 40 534 5353

Täytä hakemuslomake palkkatoiveineen ja liitä mukaan hakemuksesi ja CV:si osoitteessa uratori.mps.fi 23.3.2015 mennessä.