Etsimme joukkoomme tiedottajaa määräaikaiseen työsuhteeseen 4.8.2014 alkaen. Tehtävä on äitiysloma- / perhevapaan sijaisuus.

Vastuullesi kuuluvat liiton sidosryhmäviestinnän digitaaliset kanavat ja niiden sisällöntuotanto. Toimit PALTAn jäsenkirjeen ja intran vastaavana toimittajana. Kirjoitat juttuja ja tiedotteita eri kanaviin sekä vastaat brändi- ja sidosryhmätilaisuuksien sekä koulutusten markkinoinnista.

Tehtäviisi kuuluu myös PALTAn jäsenyhdistyksen Markkinointiviestinnän Toimistojen Liitto MTL ry:n tiedottajan tehtäviä. MTL:ssä vastaat mm. jäsenviestinnästä ja sosiaalisen median kanavista. Osallistut myös markkinointiviestintäalan kilpailujen ja tapahtumien organisointiin ja markkinointiin.

PALTAssa toimit osana kolmehenkistä viestintätiimiä viestintäpäällikön alaisuudessa. MTL:ssä tiimiisi kuuluvat toimitusjohtaja ja projektipäällikkö.

Arvostamme erityisesti digiviestinnän osaamista sekä kokemusta tapahtumien järjestämisestä ja niiden markkinoinnista. Olet hankkinut monipuolisen työkokemuksen viestinnän eri tehtävissä ja sinulla on tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto.

Etsimämme henkilö hahmottaa nopeasti laajoja asiakokonaisuuksia ja kykenee verkostomaiseen työskentelyyn. Olet joustava ja sinulla on erinomaiset vuorovaikutus-, yhteistyö- ja projektinjohtamistaidot. Toimit tehokkaasti myös paineen alla. Kokemus vastaavantyyppisestä tehtävästä katsotaan eduksi. Tehtävään sisältyy ajoittaista ilta- ja viikonlopputyötä.

Lähetä hakemuksesi palkkatoivomuksineen sähköpostitse marita.seitsalo@palta.fi viimeistään 16.5.2014. Kysymyksiisi vastaa viestintäpäällikkö Marita Seitsalo 6.5.2014 klo 10.30–12.00, puh. 050 433 0655.