Nyt etsimme vaikuttavaan osaajajoukkoomme Työmarkkinapäällikköä vastaamaan kuuden ammattilaisen Asiantuntija- ja erityispalvelut -sopimusryhmän toiminnasta.

Toimintaan sisältyvät työehtosopimustoiminta, jäsenneuvonta ja -koulutus sekä oikeudenkäyntipalvelut.  Tehtävän tämän hetkinen hoitaja siirtyy eläkkeelle syyskuun lopussa.

Sinulla on tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto (OTK, OTM tai VT), työmarkkinatuntemusta sekä työkokemusta neuvontatoiminnasta ja työlainsäädännön soveltamisesta. Yrityskokemus katsotaan eduksi. Olet osaava esimies sekä taitava neuvottelija. Työskentelet sujuvasti niin suomeksi, englanniksi kuin ruotsiksi.

Sinulla on hyvät sosiaaliset taidot, olet vuorovaikutteinen, joustava sekä paineensietokykyinen. Lisäksi sinulla on myös valmius epäsäännölliseen työaikaan neuvottelutilanteista riippuen.

Tarjoamme haastavan, kokonaisvastuullisen tehtävän työmarkkina- ja työehtosopimustoiminnan sekä työlainsäädännön parissa ja vaativuustasoa vastaavan ansion.

Täytä hakemuslomake palkkatoiveineen ja liitä mukaan hakemuksesi ja CV:si alla olevan linkin kautta 4.4.2014 mennessä. Lisätietoa saat nettisivuiltamme www.palta.fi. Voit myös halutessasi jättää soittopyynnön PALTA ry:n varatoimitusjohtaja Tuomas Aartolle numeroon 020 595 5000.

Hakemuslomake löytyy osoitteesta: https://mps.rekrytointi.com/paikat/?o=A_LOJ&list=1