Etsimme joukkoomme työmarkkinatoiminnan asiantuntijaa

vahvistamaan erityisesti ICT-alan työmarkkina-asiantuntemustamme.

Tehtäviisi kuuluu työmarkkinatoimintaan liittyvä neuvottelutoiminta ja sen kehittäminen, sopimusten ja lainsäädännön tulkinta, neuvonta ja sen kehittäminen, jäsenten liiketoimintalähtöinen palveleminen, sekä työoikeudellisten aineistojen tuottaminen. Tulet myös kouluttamaan, konsultoimaan ja tiedottamaan työsuhdeasioista sekä hoitamaan oikeudenkäyntejä.

Toivomme, että sinulla on tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto (OTK tai OTM), sekä työmarkkinatoiminnan kokemusta. Sinulla on myös kokemusta riita-asioiden hoitamisesta ja neuvottelutoiminnasta. Olet oma-aloitteinen ja sinulla on hyvät yhteistyö- ja vuorovaikutustaidot. Työskentelet sujuvasti niin englanniksi kuin ruotsiksikin ja sinulla hyvät tietotekniset valmiudet. Yrityskokemus katsotaan eduksi.

Tarjoamme haastavan ja laaja-alaisen tehtävän sekä poikkeuksellisen mahdollisuuden perehtyä työmarkkinajuridiikkaan ja sopimustoiminnan kehittämiseen sekä yrityksen että työnantajajärjestön näkökulmasta. Työssä pääset uudistamaan työmarkkinayhteistyötä yritysten ja etujärjestön välillä.

Lisätietoja tehtävästä antaa työmarkkinapäällikkö Anu Sajavaara, puh. 040 705 0939. Täytä hakemuslomake palkkatoiveineen ja liitä mukaan hakemuksesi ja CV:si alla olevan linkin kautta 25.2.2014 mennessä.

Hakemuslomake