Palvelualojen työnantajat PALTA ry:n työmarkkinayksikköön on nimitetty asiantuntijaksi OTM Panu Paajanen. Tehtävässään Paajanen työskentelee asiantuntija- ja erityispalveluista vastaavassa sopimusryhmässä, jossa hän hoitaa mm. työehtosopimusneuvotteluihin, jäsenneuvontaan ja -koulutukseen sekä oikeudenkäyntipalveluihin kuuluvia tehtäviä.

Panu Paajanen siirtyy Paltaan Asianajotoimisto Krogerus Oy:stä, jossa hän on toiminut Senior Associate:na. Tätä ennen Paajanen on työskennellyt mm. Asianajotoimisto Bird & Bird Oy:ssä.

Panu Paajanen aloittaa uusissa tehtävissään 23.1.2017. Hän raportoi työmarkkinapäällikkö Olli Nurmiselle.

Paltan varatoimitusjohtaja Tuomas Aarto, Palta, p. 040 152 0073

Palta on palvelualoja edustava elinkeino- ja työmarkkinajärjestö. Meillä on 1 700 jäsentä, jotka toimivat logistiikan, informaation ja viestinnän, huollon ja kunnossapidon, yritys- ja asiantuntijapalvelujen, hallinnon ja tukipalvelujen sekä viihteen ja virkistyksen toimialoilla. Palta vastaa myös finanssialan työmarkkinatoiminnasta ja on EK:n suurimpia jäsenliittoja.