PAU antoi illalla 23.11. jälleen uuden lakkovaroituksen. Lakkovaroituksia on annettu useille paikkakunnille eri tehtäviin ja eri päiville 8.12. saakka. Tarkat lakkotiedot löytyvät Postin sivuilta www.posti.fi

PAU on myös asettanut kaikki työehtosopimuksen piirissä olevat työntekijät ylityökieltoon. 13.11. alkaen.

AKT ilmoitti 23.11. tukitoimista, jotka kohdistuvat DHL:n liiketoimintaan valituissa satamissa maanantaista 30.11. alkaen toistaiseksi. AKT:n jäsenet eivät käsittele Deutsche Post DHL Groupin (DHL) yksiköitä, eikä niissä tulevia tai lähteviä lasteja Hamina-Kotkan, Helsingin, Hangon, Turun, Naantalin ja Rauman satamissa. Tukitoimet ovat voimassa toistaiseksi.

IAU ilmoitti 24.11. tukitoimista 30.11.-1.12. IAU:n jäsenet eivät osallistu Suomen lentoasemilla lähtevän postin käsittelyyn eivätkä toimita miehistön ruoka-annoksia erillisille postilennoille.

Myös Merimies-Unioni ilmoitti tukitoimista 24.11. Ne aloitetaan 30.11. klo 6.00 alkaen. Unionin jäsenet eivät ota DHL:n yksiköitä rahti- eikä matkustaja-aluksiin, yhteysaluksiin, lauttoihin, losseihin eikä muihinkaan kuljetusvälineitä tai lastia kuljettaviin aluksiin. Tukitoimet ovat voimassa toistaiseksi.

varatoimitusjohtaja Tuomas Aarto, Palta, p. 040 152 0073