04.11.2021 -

Aamunavaus-webinaari 26.11.: Miten saada etä- ja läsnätyö toimimaan? Kokemuksia hybridityöstä

,

Koronapandemia vauhditti etätyön yleistymistä yrityksissä, mutta samaan aikaan useassa yrityksessä tehtiin lähityötä läpi korona-ajan. Hybridityö on tullut työelämään jäädäkseen ja etä- ja lähityön yhdistelmät ovat jatkossa arkipäivää yhä useammalla työpaikalla. Millaisia haasteita lähi- ja etätyön yhdistelmistä työpaikoilla on kohdattu ja kuinka niitä on ratkaistu? Millaisia hyviä käytäntöjä ja toimintatapoja yrityksissä on luotu?

Aamunavaus-webinaarissamme 26.11. kuulemme kokemuksia ja käytäntöjä kahdelta eri toimijalta sekä pohdimme, miltä työmme ja työympäristömme tulevaisuudessa tulevat näyttämään. Puhujavierainamme ovat henkilöstöjohtaja Merja Ranta-aho Elisa Oyj:stä sekä asiakkuusryhmän päällikkö Ari Loukkola Senaatti-kiinteistöistä. Webinaarin alustuspuheenvuorossa Paltan asiantuntija Kaisa Lakovaara kertoo, mitä mahdollisuuksia työnantajalla on varmistaa työpaikan terveysturvallisuus tämänhetkisten tulkintojen pohjalta. Lisäksi hän esittelee lyhyesti muiden pohjoismaiden kokemuksia hybridityöstä.

Ohjelma

8.15 Tilaisuuden avaus: Kaisa Lakovaara, asiantuntija, Palta
8.30 Kokemuksia hybridityöstä Elisassa: Merja Ranta-aho, henkilöstöjohtaja, Elisa Oyj
8.50 Kysymyksiä ja keskustelua
9.00 Tulevaisuuden työ ja työympäristöt: Ari Loukkola, asiakkuusryhmän päällikkö, Senaatti-kiinteistöt
9.20 Kysymyksiä ja keskustelua
9.30 Webinaari päättyy

Palta järjestää noin 4 kertaa vuodessa kaikille avoimia, maksuttomia Aamunavaus-webinaareja. Aamunavauksissa käsitellään ajankohtaisia mm. työelämään, osaamiseen ja digitalisaatioon liittyviä teemoja, ja Paltan omien asiantuntijoiden lisäksi puhujina kuullaan kiinnostavia vieraita. Vieraspuheenvuorojen jälkeen tilaisuuksissa on varattu aikaa osallistujien kysymyksille. Webinaarien tallenteet on mahdollista katsoa myös jälkikäteen Paltan verkkosivuilta.