03.10.2022 -

Heidi Sabanadesan Paltan viestinnästä ja vastuullisuudesta vastaavaksi johtajaksi

,

Heidi Sabanadesan (s. 1978) on nimitetty Palvelualojen työnantajat Palta ry:n uudeksi viestinnästä ja vastuullisuudesta vastaavaksi johtajaksi 1.12.2022 alkaen.

Kuvassa Heidi Sabanadesan.

Hän siirtyy tehtävään viestintä- ja yhteiskuntasuhdepäällikön tehtävistä YK:n Suomen organisaatiosta. Sabanadesanilla on maisterintutkinnot Walesin yliopistosta (MScEcon, kansainväliset suhteet) ja AaltoEE:stä (MBA, Leading Change).

Sabanadesan vastaa Paltan ulkoisesta ja sisäisestä viestinnästä, ilmeen ja brändin kehittämisestä, mediasuhteista ja Paltan vastuullisuustoiminnasta. Hän on johtoryhmän jäsen ja raportoi toimitusjohtaja Tuomas Aartolle.

Sabanadesanilla on laajaa kokemusta niin yhteiskunnallisesta viestinnästä, vastuullisuudesta, sidosryhmäsuhteista kuin media- ja brändityöstä. Hän on työskennellyt aiemmin myös muun muassa Business Finlandissa viestintäpäällikkönä sekä Elinkeinoelämän keskusliitto EK:ssa johtavana asiantuntijana viestintään ja kansainvälistymiseen liittyvissä tehtävissä.

– On todella hienoa saada Heidin kaltainen laaja-alainen ja moderni vaikuttajaviestinnän ammattilainen tiimiimme. Heidin vankka tietämys muun muassa kansainvälistymisestä, vastuullisuudesta ja vaikuttamisesta on iso etu palveluiden kansainvälisen ja kestävän kasvun vauhdittamisessa, Paltan toimitusjohtaja Tuomas Aarto sanoo.

– Palvelualojen merkitys kasvaa koko ajan vauhdilla sekä globaalisti että meillä täällä kotimaassa. Suomen tulevaisuus ja kestävä kasvu rakennetaan vastuullisten suomalaisten yritysten menestykselle ja olen innoissani päästessäni rakentamaan menestyksen edellytyksiä viestinnän keinoin, Heidi Sabanadesan toteaa.

Sabanadesan aloittaa työnsä Paltassa 15.11.2022. Paltan nykyinen viestintä-, vastuullisuus- ja kehitysjohtaja Anna Storm jättää tehtävänsä marraskuun lopussa siirtyäkseen uusiin tehtäviin liiton ulkopuolelle.

Toimitusjohtaja Tuomas Aarto, Palvelualojen työnantajat Palta, p. +358 40 152 0073

Johtaja, viestintä ja vastuullisuus (1.12.2022 alkaen) Heidi Sabanadesan, Palvelualojen työnantajat Palta, p. +358 40 643 4355