30.03.2021 -

Kaisa Lakovaara asiantuntijaksi Paltan työmarkkinayksikköön

Kaisa Lakovaara (OTL, VT) on nimitetty asiantuntijaksi Paltan työmarkkinayksikköön 15.4.2021 alkaen. Hänen keskeisiä työtehtäviään ovat työehtosopimusneuvottelut sekä jäsenneuvonta ja -koulutus ja hän raportoi neuvottelujohtaja Pasi Vuoriolle.

Lakovaaralla on taustallaan monipuolinen ura työoikeuden, tietosuojan ja HR-asioiden parissa Suomessa ja kansainvälisesti. Paltaan hän siirtyy Seure Henkilöstöpalvelut Oy:n HR Managerin tehtävästä, jossa hän on vastannut myös työoikeudesta ja TES-asioista. Tätä ennen hän on työskennellyt mm. Efore Oyj:ssä HR Manager- ja lakimiestehtävissä sekä IBM Suomen palveluksessa työoikeudesta ja tietosuojasta vastaavana Suomessa ja Pohjoismaissa.

– Työoikeus on lähellä sydäntäni ja se oli yksi syy, miksi kiinnostuin Paltasta. Arvostan ja olen aina arvostanut sitä huipputason osaamista, mitä työnantajaorganisaatioissa on. Olen tosi iloinen tästä hienosta mahdollisuudesta oppia uutta sekä saada haasteellisia työtehtäviä eri toimialoilta ja uusia, upeita kollegoja, Kaisa Lakovaara sanoo.

– Palvelualojen tarjoama laaja ja monipuolinen kenttä kiinnostaa myös. Palveluiden merkitys yhteiskunnassa kasvaa jatkuvasti ja on hienoa olla mukana tekemässä töitä näiden alojen hyväksi.

– Olemme todella iloisia saadessamme Kaisan kaltaisen kokeneen ja asiantuntevan kollegan joukkoomme. Uskomme hänen entisestään vahvistavan asiantuntijaosaamistamme ja tuovan Paltaan myös uudenlaista osaamista, energiaa ja näkemystä. Toivotamme hänet lämpimästi tervetulleeksi Paltaan, Paltan työmarkkinajohtaja Minna Ääri sanoo.

Lisätietoja: työmarkkinajohtaja Minna Ääri, p. 040 559 0833

Minna Ääri