15.05.2019 -

Kaj Schmidt Paltan työmarkkinayksikön johtajaksi

,

Varatuomari Kaj Schmidt on nimitetty Palvelualojen työnantajat PALTA ry:n työmarkkinayksikön johtajaksi 15.5.2019 alkaen. Hän raportoi toimitusjohtaja Tuomas Aartolle ja on Paltan johtoryhmän jäsen.

Aiemmin toimitusjohtajan tehtävän lisäksi myös työmarkkinajohtajan tehtävää hoitanut Aarto keskittyy jatkossa täysipainoisesti Paltan toimitusjohtajuuteen.

Kaj Schmidt työskentelee tällä hetkellä apulaisjohtajana Paltan työmarkkinayksikössä vastaten erityisesti logistiikkapalvelut-ryhmän työmarkkinatoiminnasta. Hänellä on laaja kokemus työmarkkinatoiminnasta: Schmidt on työskennellyt eri työnantajaliitoissa vuodesta 1990 alkaen. Ennen Paltaa hän toimi Palvelualojen Toimialaliiton toimitusjohtajana.

– Kaj on kokenut työmarkkinajuristi ja olen erittäin iloinen, että saamme hänen osaamisensa laajempaan käyttöön Paltan koko jäsenkentän hyödyksi, Tuomas Aarto toteaa.

– Palta on kasvava organisaatio, jossa työskentelee erittäin osaavia ihmisiä. Tuomas on luonut vahvan pohjan ja selkeän linjan Paltan työmarkkinatoiminnalle ja otan tehtävän vastaan luottavaisin mielin, Kaj Schmidt kertoo. -Tästä on hyvä jatkaa valmistautumista Suomen talouden kannalta äärimmäisen tärkeään syksyn neuvottelukierrokseen.

Lisätietoja:

Tuomas Aarto, puh. 040 152 0073