27.05.2020 -

Maarit Leppänen uusiin tehtäviin Paltassa

Maarit Leppänen (OTK) siirtyy 1.6.2020 Paltassa työmarkkinayksikön asiantuntijatehtävästä johtavaksi asiantuntijaksi. Työmarkkinayksikön neuvottelutehtävien lisäksi Leppäsen vastuulle siirtyvät jatkossa Autonrengasliiton asiamiehen tehtävät edellisen pitkäaikaisen asiamiehen, Östen Brännäsin, jäätyä eläkkeelle.

– Viihdyn hyvin työnantaja- ja työmarkkinamaailmassa, mutta samalla olen kaivannut vaihtelua ja uudenlaisia haasteita. Autonrengasliiton kiinnostava tehtävä tuli eteeni kuin tilauksesta, ja se tarjoaa minulle kaipaamani mahdollisuuden syventyä täysipainoisesti kokonaan uuteen alaan ja sen kehittämiseen. Myös Paltassa osittain uudet vastuualueeni laajentavat osaamistani, Maarit Leppänen sanoo.

Leppänen on työskennellyt Paltassa asiantuntijana neljä vuotta, ja hänellä on vahvaa kokemusta työmarkkinatoiminnasta. Aiemmin hän on työskennellyt työnantajaliitto Pintaurakoitsijoissa ensin lakimiehenä ja myöhemmin toimitusjohtajana.