10.06.2024 -

Maria Färkkilä asiantuntijaksi Paltaan

Paltan työmarkkinayksiköön on nimitetty uudeksi asiantuntijaksi Maria Färkkilä (OTM) 12.8.2024 alkaen. Färkkilä siirtyy Paltaan Juristiliiton työmarkkinajuristin tehtävästä. Aiemmin hän on työskennellyt lakimiehenä Sosiaali- ja terveysalan lupa- ja valvontavirastossa Valvirassa sekä asianajotoimistossa.

Färkkilän työtehtäviä Paltassa tulevat olemaan työehtosopimusneuvottelut sekä jäsenneuvonta ja -koulutus, ja hänen esihenkilönään toimii Viestintä-, kulttuuri- ja tekniset palvelut -vastuualueen neuvottelujohtajaksi elokuussa siirtyvä Kaisa Lakovaara.

– Paltassa minua kiinnostaa erityisesti työn yhteiskunnallinen vaikuttavuus. Olen todella innoissani, että pääsen osaksi mukaan tekemään merkityksellistä työtä toimivan, kestävän ja kilpailukykyisen työelämän eteen palvelualoilla. Odotan uudelta työltä monipuolisia työtehtäviä ja inspiroivaa, hyvähenkistä työyhteisöä, Maria Färkkilä sanoo.

– Olemme iloisia saadessamme asiantuntijajoukkoomme Marian kaltaisen työoikeuden ja HR:n osaajan, ja toivotamme hänet lämpimästi tervetulleeksi, Paltan työmarkkinajohtaja Minna Ääri sanoo.

Lisätietoja: työmarkkinajohtaja Minna Ääri, p. 040 559 0833

Minna Ääri