06.06.2022 -

Nina Sillantaka vahvistamaan Paltan viestintää

Nina Sillantaka

VTM Nina Sillantaka on nimitetty Palvelualojen työnantajat Paltaan viestinnän suunnittelijaksi. Hän aloittaa tehtävässään 15.8.2022. Sillantaan vastuulla ovat erityisesti Paltan digi- ja someviestintä. Lisäksi hän vastaa koulutuksen, osaamisen ja työperäisen maahanmuuton sekä palvelualojen vetovoiman viestinnästä Paltassa.

Sillantaka siirtyy Paltaan Apteekkariliiton viestinnän asiantuntijan tehtävästä. Aiemmin hän on työskennellyt mm. Maahanmuuttovirastossa sekä Eduskunnassa kansanedustajan avustajana.

– Olen erittäin iloinen, että saamme Ninan kaltaisen vaikuttajaviestinnän ammattilaisen uudistamaan Paltan viestintää. Hänessä yhdistyvät osaaminen, monipuolinen kokemus, hyvät verkostot sekä loistava asenne, Paltan viestintä-, vastuullisuus- ja kehitysjohtaja Anna Storm sanoo.

– Olen todella innostunut, että pääsen aloittamaan työt Paltassa. Yksityiset palvelut ovat Suomen suurin työllistäjä ja on valtavan motivoivaa päästä tuomaan palvelualoja esiin viestinnän keinoin entistäkin vaikuttavammin, Nina Sillantaka toteaa.

Anna Storm, puh. 050 557 6419
Johtaja, viestintä, vastuullisuus ja kehitys

Nina Sillantaka, puh. 040 525 3165
Viestinnän suunnittelija (15.8.2022 alkaen)