13.03.2020 -

Palta etsii työmarkkina-asiantuntijaa

,

Tehtäviisi kuuluvat työmarkkinatoimintaan liittyvä neuvottelutoiminta, työehtosopimusten ja työlainsäädännön tulkinta, jäsenneuvonta, työoikeudellisten aineistojen tuottaminen sekä toiminnan kehittäminen. Tulet myös kouluttamaan, konsultoimaan ja tiedottamaan työsuhdeasioista sekä mahdollisesti hoitamaan oikeudenkäyntejä.

Edellytämme, että sinulla on tehtävään soveltuva ylempi korkeakoulututkinto (OTK tai OTM), sekä toivomme että sinulla on käytännön kokemusta työmarkkina- ja neuvottelutoiminnasta. Sinulla voisi olla myös kokemusta oikeudenkäyntien hoitamisesta ja, tuomioistuinharjoittelu katsotaan siten myös eduksi. Olet oma-aloitteinen, sinulla on hyvät yhteistyö- ja vuorovaikutustaidot ja kykenet työskentelemään itsenäisesti. Yrityskokemus katsotaan eduksi, samoin kuin kyky työskennellä ruotsin kielellä.

Tarjoamme haastavan tehtävän sekä ammatillisesti poikkeuksellisen laaja-alaisen mahdollisuuden perehtyä työmarkkinajuridiikkaan. Pääset myös kehittämään neuvottelu- ja työehtosopimustoimintaa erilaisten palvelualan yritysten näkökulmasta yhteistyössä useiden etujärjestöjen kanssa.

Lisätietoja tehtävästä antaa Paltan työmarkkinayksikön johtaja Kaj Schmidt, 16.03.2020, kello 12.00-13.00 ja 23.03.2020, kello 12.00-13.00, puh. 0400 604 341.

Lähetä vapaamuotoinen hakemus ja CV palkkatoiveineen 25.3.2020 mennessä osoitteeseen hakemukset@norilo.fi.

Mahdollisiin tuleviin kollegoihisi voit tutustua täällä.

Palvelualojen työnantajat Palta on uuden työn, digimurroksen ja tulevaisuuden työmarkkinoiden suunnannäyttäjä. Yhä nopeammin muuttuvassa maailmassa yhdistämme faktat, työmarkkinaosaamisen ja vaikuttamisen taidot palvelutalouden ja Suomen parhaaksi. Noin 2000 palvelualoilla toimivaa jäsentämme tekevät meistä EK:n toiseksi suurimman jäsenliiton.