27.09.2021 -

Terhi Salonpää neuvottelujohtajaksi Paltaan

, , , ,

OTM Terhi Salonpää on nimitetty Paltaan neuvottelujohtajaksi 1.11.2021 alkaen. Nykyisin Salonpää työskentelee Paltassa työmarkkina-asiantuntijana.

Paltassa vuodesta 2015 työskennellyt Salonpää johtaa uudessa tehtävässään Viestintä-, kulttuuri- ja tekniset palvelut -vastuualuetta ja raportoi Paltan työmarkkinayksikön johtaja Minna Äärille. Neuvottelujohtajana hän vastaa vastuualueensa sopimustoiminnasta sekä jäsenpalveluista ja toimii vastuualueen asiantuntijoiden esihenkilönä. Ennen uraa Paltassa Salonpää työskenteli useita vuosia Henkilöstöpalveluyritysten liitto HPL ry:ssä.

– Terhi on taitava ja kokenut työmarkkinaosaaja, joka ymmärtää hyvin myös jäsenpalvelun kehittämisen tärkeyden. Olemme erittäin iloisia, kun saamme Terhin osaamisen laajemmin jäsenyritystemme käyttöön, Minna Ääri toteaa.

– Tartun innolla uuteen tehtävääni. Paltassa työskentelee laaja joukko todellisia työmarkkina-ammattilaisia, joiden kanssa on ilo saada uudistaa työelämää ja parantaa palvelualojen toimintaedellytyksiä, Terhi Salonpää sanoo.

Lisätietoja:

Johtaja, työmarkkinat Minna Ääri, 040 559 0833, minna.aari@palta.fi

Neuvottelujohtaja (1.11.2021 alkaen) Terhi Salonpää, 040 771 0228, terhi.salonpaa@palta.fi

Palvelualojen työnantajat Palta ry

Minna Ääri

Johtaja, Työmarkkinat

Yksikön johtaja

minna.aari@palta.fi

Terhi Salonpää

Neuvottelujohtaja, Työmarkkinat

Viestintä-, kulttuuri- ja tekniset palvelut -vastuualueen vetäjä

terhi.salonpaa@palta.fi