23.04.2021 -

Uusia nimityksiä Paltassa – Jari Konttinen ja Aki Raudas johtaviksi asiantuntijoiksi

,

Palvelualojen työnantajat Palta on nimittänyt VTM Jari Konttisen johtavaksi asiantuntijaksi 1.5.2021 alkaen. Paltassa vuodesta 2017 työskennelleen Konttisen toimenkuvaan kuuluu liiton elinkeinopoliittinen edunvalvonta ja sen kehittäminen. Hänen vastuualueisiinsa kuuluvat erityisesti liiton digitalisaatioon sekä tutkimus-, innovaatio- ja kasvupolitiikkaan liittyvät asiat. Konttinen raportoi myös jatkossa Paltan elinkeinopolitiikan johtajalle Tatu Rauhamäelle.

Palta on nimittänyt OTK Aki Raudaksen johtavaksi asiantuntijaksi 1.6.2021 alkaen. Paltan työmarkkinayksikössä vuodesta 2018 työskennelleen Raudaksen toimenkuvaan kuuluu jäsenneuvonta, koulutus, oikeudenkäyntien hoitaminen ja työehtosopimusten neuvottelu muun muassa sähköistys- ja sähköasennusalalla, huolto- ja kunnossapitoalalla sekä teknisen huollon ja kunnossapidon alalla. Hän raportoi myös jatkossa neuvottelujohtaja Olli Nurmiselle.

Jari Konttinen

Johtava asiantuntija, Elinkeinopolitiikka

Digitalisaatio ja innovaatiot

jari.konttinen@palta.fi