14.12.2022 -

Uusia työmarkkina-asiantuntijoita Paltaan: Piia von Willebrand ja Maija Mäntylä

, ,

Paltan työmarkkinayksikkö vahvistuu vuoden alusta kahdella uudella asiantuntijalla. Piia von Willebrand ja Maija Mäntylä aloittavat Paltassa 2.1.2023. Molempien työtehtäviin tulevat kuulumaan työehtosopimusneuvottelut sekä jäsenneuvonta ja -koulutus.

Piia von Willebrand

Piia von Willebrand (KTM) on kokenut työmarkkina- ja HR-osaaja. Hän siirtyy Paltaan Avaintyönantajat AVAINTA ry:stä työmarkkina-asiamiehen tehtävästä. Hänellä on myös pitkä työkokemus Helsingin ja Vantaan kaupungin monipuolisista työmarkkina- ja HR-tehtävistä. Läpi työuransa hän on myös toiminut kouluttajana.

Von Willebrandin esihenkilönä Paltassa toimii neuvottelujohtaja Heini Wiik-Blåfield (Wiik-Blåfieldin perhevapaan ajan esihenkilönä toimii neuvottelujohtaja Pasi Vuorio).

– Olen iloinen hienosta mahdollisuudesta päästä paltalaisten energiseen joukkoon työmarkkinatoiminnan keskeiselle paikalle. Toivon, että voin olla omalta osaltani mukana kehittämässä hyvää työelämää ja toimivia sopimuksia, Piia von Willebrand sanoo.

Maija Mäntylä

Maija Mäntylä (OTM) siirtyy Paltaan Pääesikunnasta, jossa hän on toiminut sotilaslakimiehenä. Taustallaan hänellä on monipuolista kokemusta ja vahvaa osaamista työmarkkinatoiminnasta ja jäsenneuvonnasta. Aiemmin hän on työskennellyt lakimiehenä muun muassa Kunta- ja hyvinvointialuetyönantajat KT:ssä, Avaintyönantajilla ja Tehyssä.

Mäntylän esihenkilönä Paltassa toimii neuvottelujohtaja Pasi Vuorio.

– Olen innoissani päästessäni työskentelemään Paltaan, joka on merkittävä toimija Suomen työmarkkinakentässä. On hienoa päästä kehittämään yksityisten palvelualojen työehtoja. Odotan erityisesti pääseväni tekemään yhteistyötä uusien kollegoiden ja Paltan jäsenyritysten kanssa, Maija Mäntylä sanoo.

– Toivotamme kaksi uutta osaajaamme lämpimästi tervetulleeksi Paltaan. Paitsi että molemmilla heistä on vankkaa työmarkkina- ja neuvottelukokemusta, heillä on myös laajasti muuta työelämä- ja HR-osaamista. Me Paltassa arvostamme erilaisia koulutustaustoja ja työelämässä hankittuja taitoja – ne ovat rikkaus jokaiselle organisaatiolle, Paltan työmarkkinajohtaja Minna Ääri sanoo.

Minna Ääri

Johtaja, Työmarkkinat