Kaikki siitä puhuvat – nimittäin vastuullisuudesta – ja hyvä niin. Onneksi monet myös tekevät. 1.2. käynnistynyt Paltan #KaikkiSiitäPuhuvat-kampanja tuo esiin monipuolisesti erilaisten palveluyritysten vastuullisuustekoja ja vastuullista liiketoimintaa kolmesta eri näkökulmasta: ilmasto, innovaatiot ja monimuotoisuus.
– Vastuulliset yritykset toimivat mahdollisimman kestävällä tavalla, huomioivat sidosryhmien edut ja odotukset ja tähtäävät samalla kannattavaan liiketoimintaan. Vastuullisuus on parhaimmillaan kilpailuetu ja yrityksen strategian ytimessä, ja näin monissa palveluyrityksissä onkin, Paltan viestintä- ja kehitysjohtaja Anna Storm sanoo.
Vastuullisuuden merkitys yritysten toiminnassa ja toiminnalle kasvaa jatkuvasti. Myös Palta rakentaa suomalaista hyvinvointia niin sosiaalisen, taloudellisen kuin ympäristövastuunkin kautta.
– Siksi halusimme Paltassa tämän kampanjan myötä nostaa esiin palvelualojen vastuullista liiketoimintaa ja vastuullisuustekoja. Toivon, että näiden esimerkkien kautta käsityksemme palvelualojen vastuullisuudesta on aiempaakin monipuolisempi.
Kampanja näkyy helmi- ja maaliskuun ajan Paltan sosiaalisen median kanavissa aihetunnisteella #KaikkiSiitäPuhuvat. Yrityksistä mukana kampanjassa ovat Ambine, The Ateljé, Biosafe, CAP-Group, DNA, Eilakaisla, Eltel, Posti ja VTT, joiden kiinnostaviin esimerkkeihin voi tutustua Vastuullisuus-sivullamme. Kampanjassa kumppanina toimii Superson.