03.11.2021 -

Haku päättynyt: Etsimme työmarkkina-asioita hoitavaa asiantuntijaa

Etsimme uutta työmarkkina-asiantuntijaa ja juristikollegaa 20-henkiseen työmarkkinayksikköömme.

Tehtäviisi kuuluvat työmarkkinatoimintaan liittyvä neuvottelutoiminta, työehtosopimusten ja työlainsäädännön tulkinta, jäsenneuvonta, työoikeudellisten aineistojen tuottaminen sekä toiminnan kehittäminen. Tulet myös kouluttamaan, konsultoimaan ja tiedottamaan työsuhdeasioista sekä mahdollisesti hoitamaan oikeudenkäyntejä.

Edellytämme, että sinulla on tehtävään soveltuva ylempi korkeakoulututkinto (OTK tai OTM), sekä toivomme että sinulla on käytännön kokemusta työmarkkina- ja neuvottelutoiminnasta. Sinulla voisi olla myös kokemusta oikeudenkäyntien hoitamisesta ja, tuomioistuinharjoittelu katsotaan siten myös eduksi. Olet oma-aloitteinen, sinulla on hyvät yhteistyö- ja vuorovaikutustaidot ja kykenet työskentelemään itsenäisesti. Yrityskokemus katsotaan eduksi, samoin kuin kyky työskennellä ruotsin kielellä.

Tarjoamme haastavan tehtävän sekä ammatillisesti poikkeuksellisen laaja-alaisen mahdollisuuden perehtyä työmarkkinajuridiikkaan. Pääset myös kehittämään neuvottelu- ja työehtosopimustoimintaa erilaisten palvelualan yritysten näkökulmasta yhteistyössä useiden etujärjestöjen kanssa.

Me paltalaiset olemme ennen kaikkea tiimi, joka auttaa ja sparraa toisiaan. Työkulttuurimme on tasa-arvoinen, avoin ja joustava, ja panostamme henkilöstön kehittämiseen ja kehittymiseen. Toimintamme arvot ovat vaikuttavuus, optimismi ja asiantuntijuus, ja toivomme niiden näkyvän myös sinun työotteessasi.

Haku tähän tehtävään on päättynyt 12.11.2021.

Minna Ääri

Johtaja, Työmarkkinat